پارسی وب
دانلود بازی و نرم افزار و بازی و ...

 جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۴ که ۸۶امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2014 به پست افزوده شد|

|زیرنویس فارسی مراسم اصلی اضافه شد|

 

Oscar 2014 cover دانلود مراسم اسکار 2014 – The 86th Annual Academy Awards 2014



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بیست‌و‌دومین دوره بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ با حضور حدود ۲۸۰۰ ورزشکار از ۸۸ کشور جهان در ۱۵ رشته در شهر بندری سوچی در سواحل دریای سیاه به رقابت با یکدیگر پرداختند. این دوره از بازی‌ها ۴ اسفندماه در حالی به پایان رسید که کشورهای روسیه،‌ نروژ،‌ کانادا رده اول تا سوم را از آن خود کردند.در این دوره از بازی‌های المپیک زمستانی ۵ نمایندگان از کشورمان نیز حضور داشتند که موفق به دریافت هیچ مدالی نشدند. مراسم اختتامیه این بازی ها نیز برگزار شد که نقطه اوج کل بازی ها بود. تمام ورزشکاران، مسئولین بر برگزاری بازی ها و مقامات کشورهای عضو بازی های المپیک در این مراسم اختتام رسمی بازی های المپیک شرکت کردند. این مراسم شامل دو بخش بود. در بخش اول این مراسم اجرای سرود ملی و سرود یونان (به عنوان اولین پایتخت بازی های المپیک)، رژه پرچم های ملی و رژه ورزشکاران و خواباندن پرچم المپیک برگزار شد. بخش دوم مراسم شامل اجرای نمایشی بود . مراسم اختتامیه از لحاظ منظره و بزرگی خود مانند مراسم افتتاحیه بازی ها بود. نام اصلی بخش نمایشی "روسیه از دیدگاه کشورهای اروپایی" است.این مراسم زیبا را میتوانید از دانلودها دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

|مراسم کامل و با ۲ کیفیت HDTV 480p و HDTV 720p|

 

Winter Olympics 2014 Closing Ceremony دانلود مراسم اختتامیه المپیک زمستانی 2014 Winter Olympics 2014 Closing Ceremony



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 مراسم اعطای جوایز آکادمی فیلم بریتانیا در سال ۲۰۱۴ در لندن برگزار شد و فیلم «دوازده سال بردگی» ساخته «استیو مک‌کوئین» در حضور آثاری چون «کاپیتان فیلیپس»، «جاذبه»، «فیلومنا» و «اخاذی آمریکایی» جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. «دوازده سال بردگی» که عنوان بهترین فیلم انگلیسی جوایز بفتا را نیز به خود اختصاص داد، یک درام تاریخی قدرتمند است که روایتگر زندگی یک سیاه‌پوست است که پس از ربوده شدن و فروش به عنوان پرده در دهه ۱۸۵۰ متحمل خشونت فراوانی می‌شود. ۱۲ سال بردگی امسال همچنین در بخش بهترین کارگردانی برای استیو مک‌کوئین،بهترین فیلمنامه برای «جان ریدلی» و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای «چیوتل اجیوفورم» نامزد کسب اسکار به شمار می‌رود. این مراسم زیبا با ۲کیفیت عالی در دانلودها برای شما آماده میباشد .

 

|مراسم کامل و با ۲ کیفیت HDTV 480p و HDTV 720p|

 

British Film Academy Awards 2014 دانلود مراسم The EE British Academy Film Awards 2014



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 المپیک زمستانی ۲۰۱۴، که به نام رسمی بازی‌های زمستانی المپیک XXII (به انگلیسی: XXII Olympic Winter Games) شناخته می‌شود، المپیکی است که بین ۷ فوریه تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ در سوچی، روسیه برگزار خواهد گردید. سوچی در استادیوم « فیشت» مراسم افتتاحیه ۲۲-مین بازی های زمستانی المپیک – ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد. روسیه در تاریخ المپیک، دومین بار است که پس از سال ۱۹۸۰ میلادی میزبان بازی ها شده است. پنج دانه برف عظیم الجثه مبدل به حلقه های المپیکی شدند و مجری برنامه افتتاحیه، ولایدیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک را معرفی کرد. گروه کر صومعه « سرتینسکی» سرود فدراسیون روسیه را اجرا کرد. طی اجرای سرود ، پرچم روسیه توسط فضانوردان روسیه برافراشته شد. این افتخار به سرگی کریکالوف ، رومان روماننکو، فدور یورچیخین ، سوتلانا ساویتسکی و یلنا سرووا واگذار شد. از شمال به سمت جنوب استادیوم، ۲۴۰ نفر از جا بلند شدند که ملبس به لباس های نورپرداز هستند و روی صحنه شکل پرچم ملی را درست کردند. این مراسم زیبا را میتوانید از دانلودهادریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

|مراسم به صورت کامل و با کیفیت عالی HDTV 720p|

 

Sochi Winter Olympic Games opening ceremony دانلود مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2014   Sochi Winter Olympic Games opening ceremony 2014



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود و توپ طلای ۲۰۱۳ را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند. همچنین گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد. نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان نیز برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد. سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان هم به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد. شما در ادامه مطلب می توانید مراسم را به طور کامل و با کیفیت HD 720p با حجم مناسب دریافت نمایید.

|برنامه به صورت کامل و با کیفیت HD 720p و با حجم ۶۶۰مگابایت می باشد|

 

FIFA Ballon Dor 2013 cover دانلود مراسم توپ طلای 2013   FIFA Ballon Dor 2013



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود. ۷۱امین دوره از این مراسم در روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴ توسط شبکه NBC به نمایش درآمد که شما هم اکنون می توانید آن را با بهترین کیفیت و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مراسم به صورت کامل به همراه Arrival Special و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Golden Globe 2014 cover دانلود مراسم گلدن گلوب 2014 – The 71st Annual Golden Globe Awards 2014



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 VGX نام مراسم اهدای جوایز به بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد که هر ساله توسط کمپانی Spike برگزار می‌شود. در این جشنواره برترین بازی کامپیوتری سال انتخاب می‌شود. در این جشنواره اجراهای زنده‌ای از اشخاص معروف در زمینه‌های فیلم، موزیک و تلویزیون به نمایش در‌می‌آید. علاوه بر این، پیش‌نمایش‌هایی از بازی‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد در سرتیتر این مراسم جای دارد. به بیان خود شبکه‌ی Spike، می‌توان مراسم VGX را نسل جدید جشنواره‌های ویدیوگیم دانست. مراسم ۲۰۱۳ این جشنواره در تاریخ ۷ دسامبر صورت گرفت که ترکیبی از ویژگی‌های و فرمت‌های دوره‌های پیشین را در خود جای داده بود. از دموهای معروفی که در این جشنواره نمایش داده شد می‌توان به بازی Tales From the Borderlands، Tomb Raider: Definitive Edition (که دارای آپدیت گرافیکی، تمامی DLCها و پل ارتباطی سری بازی‌های Tomb Raider به کنسول‌های Xbox One و PS4 بود)، Game of Thrones، No Man's Sky، The Witcher 3: Wild Hunt و … اشاره نمود. برای مشاهده‌ی این مراسم و دانلود آن‌ها به‌صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها، می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|مراسم به صورت کامل و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

VGX 2013 cover دانلود مراسم بازی‌های رایانه‌ای 2013   VGX 2013



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

A Next Generation Xbox Revealed – امشب یکی از مهم ترین شب های صنعت بازی بود ، در این شب مایکروسافت رسما نسل بعدی کنسول گیم خود را معرفی کرد . ایکس باکس جدید با نام Xbox One با قابلیت های جدید و شگفت انگیزی معرفی شد تا عرصه ی رقابت بین این کنسول و PS4 داغ تر شود . ظاهر این کنسول با تمام تصورات منتقدین و فن های ایکس باکس متفاوت بود ، سادگی را به وضوح می توان در طراحی این کنسول مشاهده کرد . علاوه بر خود کنسول ، بازی های جدیدی نیز به نمایش درآمدند که مهم ترین آن ها سری جدید بازی ندای وظیفه با نام Call Of Duty: Ghosts بود . در ادامه می توانید این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت HD از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Xbox One مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۳ که ۸۵امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2013 به پست افزوده شد|

 

The Oscars 2013 دانلود مراسم اسکار 2013 – The 85th Annual Academy Awards 2013



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

پس از شایعات متعدد در مورد نسل بعدی کنسول های بازی ، طی مراسم PlayStation Meeting ، شرکت سونی چهارمین کنسول بازی خود را به صورت رسمی معرفی کرد تا به شایعات رنگ حقیقت ببخشد . PS4 با قدرتی چند برابر Ps3 معرفی شد تا بتواند حداقل برای ۵ سال قدرت کافی برای پردازش بازی های جدید را داشته باشد . در این مراسم شاهد نمایش تریلرهای بازی های جدید برای PS4 بودیم که در ادامه ی مطلب می توانید نسخه ی کامل این مراسم را با کیفیت ۷۲۰p از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

PlayStation Meeting 2013 دانلود مراسم معرفی پلی استیشن 4   PlayStation Meeting 2013



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

منتظر عرضه آثار دیگر گلوری (قدیمی و جدید) بطور رسمی از سایت دانلودها باشید … بزودی!

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیتBDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی

Monsters University Web-DL (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

|نسخه بلوری اوریجینال Bluray 1080p-SPARKS به پست اضافه شد|

 

Monsters University cover small دانلود انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, توسط محمد شفیعی
.: Weblog Themes By PayamBlog :.